Voor 16:00 besteld, zelfde dag verzonden*
Gratis verzending en ruilen vanaf 50 euro*
14 dagen bedenktijd, snel geld terug!

Ruilen & Retourneren

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij SHOES BY BOUDEWIJNS. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem!
U kunt het artikel in de originele verpakking binnen 14 kalenderdagen na ontvangst ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de schoenen wel eerst passen.


Wat moet je doen?

1. Stop het product dat niet naar wens zijn terug in de schoenendoos en stop dit vervolgens in de SHOESBYBOUDEWIJNS - verzenddoos. Let op, mocht u de originele verzenddoos niet meer hebben, mag het ook in een andere stevige doos.

2. Ga naar uw account en geef aan welk product u wilt retourneren. Hier download u het retour-label welke u op de verzenddoos plakt.

3. Kies de onderstaande opties RUILEN of RETOURNEREN


Ruilen is GRATIS binnen Nederland*

1. Ruilen in de winkel

Neem uw bestelling mee en ruil de schoenen in onze fysieke winkel BOUDEWIJNS SCHOENEN in Son en Breugel

2. Retourneren en opnieuw bestellen in onze webshop.

Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen en de ontvangen zending naar ons te retourneren via uw account. Geef op retour formulier aan dat u hebt geruild zodat wij geen retour kosten verrekenen. Ga op zoek naar een POSTNL punt bij u in de buurt. Bij het door u gekozen POSTNL-punt kunt u de verzenddoos afgeven. U ontvangt vervolgens een bewijs van afgifte dat u goed dient te bewaren totdat we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Dit is namelijk het bewijs dat u iets hebt opgestuurd.

3. Zodra de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, ontvangt u een mail met een bevestiging.

* Actievoorwaarden

Wanneer u artikelen wenst te ruilen uit de Sale of bij artikelen onder de 50 euro, is gratis ruilen niet mogelijk. U kunt de artikelen uiteraard wel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Alle bestellingen buiten Nederland vallen niet in de gratis ruilservice.


Retourneren en wat kost het?


U geeft je retourpakket af bij een POSTNL-punt

1. Ga op zoek naar een POSTNL-punt bij u in de buurt.

2. Bij het door jou gekozen POSTNL-punt kunt u de verzenddoos afgeven. Hier maken ze een retourzending aan voor jouw pakket. U ontvangt vervolgens een bewijs van afgifte dat u goed dient te bewaren totdat we uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt. Dit is namelijk het bewijs dat u iets hebt opgestuurd.

3. Zodra de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, ontvangt u een mail met een bevestiging daarvan. Wij storten uw aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug op uw rekening. De retourkosten worden hiervan in mindering gebracht. Binnen Nederland is dit euro 6,95 en vanuit het buitenland euro 9,95.


P.S. U kunt ook retourneren via ons retourportaal met DHL, DPD en GLS. De kosten voor deze retouren zijn 6,95 binnen Nederland en 9,95 vanuit het buitenland. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour. ShoesByBoudewijns is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourpakketten.

Retourneer jouw product(en) in onze winkel

1. Retourneer de schoenen in onze fysieke winkel BOUDEWIJNS SCHOENEN in Son en Breugel

2. U krijgt binnen een half uur nadat u het pakket hebt afgegeven een e-mail met de bevestiging dat de bestelling retour is verwerkt. Wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.


Retourneren zonder account?

1. Verpakt de schoenen in de doos waarin het product is geleverd.

2. Stuur het pakket met voldoende frankering naar:

ShoesByBoudewijns

Nieuwstraat 24

5691 AC Son

3. Na ontvangst storten wij uw aankoopbedrag terug op uw rekening.


Verkeerd artikel ontvangen?

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Geef het aan ons door via e-mail en we regelen dat u het artikel kosteloos kunt retourneren. Schoenen uit de Sale worden regelmatig gepast in onze fysieke winkel waardoor er pas-sporen kunnen ontstaan. Hierop kan geen recht worden verleend voor het kosteloos retourneren. Hou hier rekening mee.


Wat ruilen en retourneren we niet?

Beschadigde of gebruikte artikelen, artikelen waarvan u de originele verpakking niet kunt meesturen. Passen mag natuurlijk wel altijd.


Levertijd?

Wij versturen alle bestellingen op werkdagen voor 16.00 direct. Meestal wordt het pakket de volgende werkdag bij u aangeboden. Het kan zijn dat in drukke periodes zoals Black Friday en kerst de pakketten langer onderweg zijn bij PostNl en DHL. Wij zijn afhankelijk van een derde partij en hieraan kunnen geen rechten worden verleend. Het annuleren van orders die verzonden zijn kan pas na 30 werkdagen.


Wat moet ik doen als mijn retourpakket door de pakketdienst is kwijtgeraakt?

Indien jouw retourpakket kwijt is geraakt door de pakketdienst, dien je contact op te nemen met de betreffende pakketdienst. Wij als ShoesByBoudewijns zijnde kunnen ondersteunen in het verschaffen van de benodigde informatie voor het starten van een onderzoek bij de pakketdienst. Als klant zijnde blijf je verantwoordelijk voor jouw retourzending. Bewaar mede daarom altijd jouw verzendbewijs.



Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

Telefoon: +31 (0) 499 471 235

Maandag 13.00 -18.00 uur
Dinsdag 09.00-18.00 uur
Woensdag 09.00-18.00 uur
Donderdag 09.00-18.00 uur
Vrijdag 09.00-18.00 uur

* U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het verzendbewijs altijd goed.

Bezoek onze winkel in Son

Onze deskundige medewerkers helpen u met plezier.

Shoes by Boudewijns
Nieuwstraat 24
5691AC Son en Breugel
Nederland
Google maps
Winkelvoorweb

Openingstijden

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 09:00 - 18:00
  • Woensdag 09:00 - 18:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten